Sitemizden, en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır. Bu siteye giriş yaparak, çerez kullanımını kabul etmiş sayılıyorsunuz. Daha fazla için tıklayın.

İş Geliştirme
8 ay önce
Pazarlamanın, iş geliştirme aşamasında devasa büyüklükte bir rolu bulunmaktadır. Pazarlama çalışmalarında kriter, kavram ve katmanlar, yapısal veri uyumluluğu ile birlikte analiz edilmelidir. İşletmenizi, planlı bir çalışma ile itibarını artırarak, geleceğe hazırlayın.
Pazarlama Kontrolü Hakkında
Pazarlama kontrolünün, pazarlama yönetimi açısından vazgeçilemez, bir unsur olduğu söylenebilir.
Ticaret Sırları Hakkında
Ticaretin en önemli sırrı; Müşteri, her zaman haklıdır. Müşteriye, kendi isteğinizi değil, onun istediğini verin.
Performans Yönetim Sistemi
Yönetim sistemleri konusunda yapılan çalışmalar, kurumlardaki stratejik önemi üzerinde olmaktadır.
Neden Doğrudan Pazarlama?
Doğrudan pazarlama işletmelerin, tüketiciler ile hiçbir aracı kurum kullanmadan, doğrudan iletişime geçmesidir.
Sosyal Pazarlama Nedir?
Sosyal pazarlama, bir ürün ya da hizmeti sunarken, topluma faydalı olacak şekilde kitlelerin davranışlarını etkilemektir.
Yönetimsel Pazarlama Tanımı
Kişisel ve örgütsel amaçlara ulaşmayı sağlayabilecek, yönetimsel pazarlama tanımını içerir.
Dijital Pazarlama Nedir?
İnternet ve elektronik cihazların yardımı ile marka farkındalığını artırarak, potansiyel müşteriler oluşturmaktır.
İçerik Pazarlama Hakkında
Türkiye'de, dijital pazarlama konusunda başarılı olmak için yapılan, en zor çalışma içerik pazarlama stratejisidir.
Dijital Pazarlama Süreci Nedir?
Dijital pazarlama bileşenlerinin, istikrarlı kullanımı ile sürekliliğin sağlandığı, verimli bir çalışma sürecidir.
Pazar Kavramı Nedir?
İşletmelerin, zorlu rekabet koşulları karşısında, son derece önemli olan pazar kavramı hakkında detaylar