Aktif Pazarlama (Marketing)

Marketing ile insanların işletmenizle etkileşime geçmesini nasıl sağlayabilirsiniz? Pazarlama faaliyetleri ile yapabileceğiniz güvenlerini kazanmanız gerekir. Kullanmanın sonsuz yolları olduğundan, dönüşüm optimizasyonu stratejinizin düzenli bir parçası olabilir. Pazarlama (marketing) daha fazla potansiyel müşteri, daha fazla satış fırsatı anlamına gelir. Potansiyel müşteriler genellikle iki şekilde gelir; Satış nitelikli müşteri adayı veya pazarlama nitelikli müşteri adayı olarak.

Potansiyel müşteriler oluşturmak, marka bilinirliği oluşturmak veya sitenize trafik çekmek için marketing kullanmak istiyorsanız, pazarlama sayfası açmayı hiç düşündünüz mü? Son birkaç yılda, sosyal pazarlama platformları iş dünyasını ele geçirdi ve markaların kitleleriyle bağlantı kurması için yeni bir yol oluşturdu. Yükselen küçük işletmeler, yeni beklentileri daha kolay çekebilir ve bunlarla etkileşime geçebilir ve onları müşteriye dönüştürmeye ikna edebilir. Bugünün tüketicileri yatırım yaptıkları markalarla bağlantı kurmak istiyor.

E-ticaretin yükselmesi nedeniyle, hangi işletmelerin ilgisini çekeceğini seçmek artık daha kolay. Müşteriler paralarını nerede harcadıkları konusunda seçici davranabilirler. Onlara markanızı seçmeleri için neden göstermezseniz, ayrılmak ve rakiblerinize giderler. Pazarlamacılar sürekli olarak müşterilerinin dikkatini çekmek ve onu korumak için yeni yollar arıyorlar. İnsanlar hareket halindeyken çok fazla medya tüketiyor, bu da sosyal medyayı kullanmak ve markalarla etkileşim kurmak için daha fazla fırsata sahip oldukları anlamına geliyor.

Mobil cihazlardan yapılan ürün aramalarının yüzde 30’u konumla ilgili yerler