İnternette Rekabet Gücünü Nasıl Artırırsınız?
İnternette Rekabet Gücünü Nasıl Artırırsınız?
Bu makale, İnternet'teki rekabet gücünüzü nasıl artırabileceğiniz hakkında bilgiler içermektedir. Unutmayın, web sitesi bir iş geliştirme sürecidir.

İnternet erişiminin zirvede olduğu bir çağda yaşıyoruz

Bir işletmenin pazarlama gücünü nasıl oluşturabileceğine dair ipuçlarını ve dijital mecralarda rekabet gücünüzü artıracak bilgileri bu yazımızda bulabilirsiniz.

E-ticaret inanılmaz bir ivme ile yükseliyor.

Her gün birçok girişimci bu zorlu dijital pazarlama yarışına katılıyor. Türkiye İstatistik Kurumu'nun "İşletmelerde Bilişim Teknolojilerinin Kullanımına İlişkin Araştırma" başlıklı 2020 yılı verileri bu konuya ışık tutuyor. Bu araştırmaya göre Türkiye'de web sitesi olan işletmelerin oranı; 10 ve daha fazla çalışanı olan işletmelerde ise bir önceki yıla göre 2,2 puan artarak %53,7'ye ulaştı. 250 ve daha fazla çalışanı olan işletmelerde web sitesine sahip olma oranı %89,2'dir.

İnternet verilerine göre her gün binlerce girişimci internete adım atıyor. Böylesine zorlu bir ortamda bir işletmenin rakiplerinden sıyrılması ve muhatabına ulaşması için çok çaba sarf etmesi gerekiyor. Peki, bu durumda işletmeler ne yapmalıdır?

Her şeyden önce, birkaç konunun farkında olmaları gerekir. İlk sorun, her web sitesinin bir işletme olduğunu anlamalarıdır. İkincisi, pazarlama gücü kazanmadan satış beklemek mümkün değildir. Bir diğeri ise istikrar ve güvenin önemini hatırlamaktır.

 

Türkiye'de pazarlama ve iş geliştirme alanında sıfır problemli bir pazar ağı kuruyoruz. Dijital mecralarda rekabet sorununuz varsa bizi takip edin.

Üyeler Ne Diyor?

https://www.anadolupazarlama.web.tr/assets/images/user-avatar-s.jpg

0 comment

Write the first comment for this!