Kategori : Kütüphane

Pazarlama Kontrolü Hakkında

Pazarlama kontrolünün, pazarlama yönetimi açısından vazgeçilemez, bir unsur olduğu söylenebilir.

Devamını Oku

Ticaret Sırları Hakkında

Ticaretin en önemli sırrı; Müşteri, her zaman haklıdır. Müşteriye, kendi isteğinizi değil, onun istediğini verin.

Devamını Oku

Performans Yönetim Sistemi

Yönetim sistemleri konusunda yapılan çalışmalar, kurumlardaki stratejik önemi üzerinde olmaktadır.

Devamını Oku

Neden Doğrudan Pazarlama?

Doğrudan pazarlama işletmelerin, tüketiciler ile hiçbir aracı kurum kullanmadan, doğrudan iletişime geçmesidir.

Devamını Oku

Sosyal Pazarlama Nedir?

Sosyal pazarlama, bir ürün ya da hizmeti sunarken, topluma faydalı olacak şekilde kitlelerin davranışlarını etkilemektir.

Devamını Oku

Yönetimsel Pazarlama Tanımı

Kişisel ve örgütsel amaçlara ulaşmayı sağlayabilecek, yönetimsel pazarlama tanımını içerir.

Devamını Oku

Dijital Pazarlama Nedir?

İnternet ve elektronik cihazların yardımı ile marka farkındalığını artırarak, potansiyel müşteriler oluşturmaktır.

Devamını Oku

İçerik Pazarlama Hakkında

Türkiye'de, dijital pazarlama konusunda başarılı olmak için yapılan, en zor çalışma içerik pazarlama stratejisidir.

Devamını Oku

Dijital Pazarlama Süreci Nedir?

Dijital pazarlama bileşenlerinin, istikrarlı kullanımı ile sürekliliğin sağlandığı, verimli bir çalışma sürecidir.

Devamını Oku

Pazar Kavramı Nedir?

İşletmelerin, zorlu rekabet koşulları karşısında, son derece önemli olan pazar kavramı hakkında detaylar

Devamını Oku

Sitemizden, en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır. Bu siteye giriş yaparak, çerez kullanımını kabul etmiş sayılıyorsunuz. ​Daha fazla için tıklayın.